Sunday, July 29, 2012

UTHM MTB XC Race 2012

Pergghh...dah lama aku tak udated aku nyer blog nie....banyak keje nak di settledkan....Tapi ni ada serba sikit info hasil aku join event UTHM nie...aku join sorang-sorang jer....member club yang lain tak join sebab aku join sebab event kat kg aku daa...sambil balik kg sambil join event....basikal pun aku tak bawak...aku pakai basikal adik aku....dia tak pakai sebab dia urusetia event tu....berasap gak kepala layan terk tu.....panjang sangat  aku rasa trek onroad tu....tapi tak per layan jer....



cat pun bleh jadi cabutan bertuah....lain dr yang lain.....





banyak betul hadiah cabutan bertuah nyer....bagus...tapi semua tak sangkut....



layan dengan basikal pinjam....




Nie la hadiah cabutan bertuah untuk grand prize....groupset XT....melepasss....





No comments:

Post a Comment